En människa? en vänskap ? ett trasig hjärta

har du någonsin varit med om en människa som ändra humör för varje minut ? timme ? dagar?
det har jag. Vet inte hur ja ska förklara detta, men de känns i hela kroppen och de gör ont och svider. vet inte vad ja ska ta mig till men ja vänder och vrider på allt hela tiden för att få det att passa ihop, men ändå gör det ju inte det.
Att ha en vän som är ledsen varje gång man träffas och sedan se hur hon lyser upp som en sol av att träffa andra det gör ont. Och få till svar att det är jag som gör detta fel? Vad är det för fel? säg det till mig i sånna fall så ja kan rätta till det. Saken är det är inte mitt fel, det är ditt fel du undviker du går undan du svarar inte du kan inte föra en konveration. Du puffar undan problemet helt enkelt. Inse att vi älskar dig! den gammla vanliga människan inte den som tror att hon e grym och står i centrum för så är det verkligen inte. Jag skäms!
men ja tänker låta allt vara nu, en vänskap som får bestå helt enkelt. jag väntar och de kommer göra ont, men bättre att vänta och inte bry sig än att gå omkrin och vara ledsen besviken och arg.
Du förstår inte.


Ett trasig hjärta bestårimage16


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Det kom verkligen ifrån hjärtat... bra skrivit faktiskt! o hoppas att det löser sig! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback