hemma

well.. hemma från jobbet sen i måndags. haft feber ont i kroppen halsen och knappt tagit mig upp ur sängen, levt på alvedon! och druckit mkt.
Börjar bli på bättre humör, och även rycka upp mig fast fortfarande feber och sjuk.. Lite gladare när man tittar ut och de är snö i alla fall (L)
__

Uppdatering, vet inte riktigt vad ja ska skriva.
Men hur reagerar ni när en vän åker iväg sådär? Du är en betydelse full vän för mig och ja kommer alltid att bry mig om dig. De gör ont att du ska åka, och ja kan nog inte se faktum helt enkelt. Vill säga hej då öga mot öga men kommer blir ruggit svårt. Du tror mig inte. Du har fått mig att leva på ett sätt de sista, att rycka upp mig när ja varit på väg att dala ner. Nu är de min tur att hjälpa dig men hur kan ja ? hur ska ja lyckas? du måste faktiskt prata med mig mera. Ja är din vän och kommer alltid att vara de, vill itne att du ska flytta. Ja vill att du ska vinna över alla andra, över de du är rädd för. men vad är du rädd för? rädd för att förlora ? Nej, har faktiskt inte träffat nån som e så modig som du. Modigare än månda andra.. Snälla åk in till London.
____

hur kunde du? bara av att sluta av de sådär. Visst klart de dalar ut med tiden. men de känns fan också, du va en vän eller är en vän ? men en som betydde lite mer än vad dom andra gjorde .. hallå .. snälla .. ja e paff.. ja förstår inte .. ömhet lixom!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback