No one

sitter här i julstämning, varma ljus omkring mig. katten sussar så gott i knät på mig och ja funderar ytligare en dag.
Vänner är inget man kan plocka på träd utan vänner är något man håller kärt. eller har ja missuppfattat detta ? snäälla förklara någon vad det är som händer? jag blir galen eller snarare förvirrad.
Jag är en ensam fjäder ute i tomma intet, så känns det nu.
Hade varit gott att vara fem år igen och ligga i mammas knä och låta tårarna falla. utan bekymmer utan pliker utan något.
No one! ingen ska få mig till att falla. ingen! Jag har byggt min egna skyddsmur, den är svårt att ta sig igenom. Men de finns brister, de finns små håll som folk hittar. När dom hittas så krossas muren!
Men ingen ska få mig att gå under

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback