papper och penna fram

papper och penna fram.
Fjärilar i magen och ser stjärnor mitt på dagen. va kommer detta sig ?
Om en högst stående man frågade mig va ja har gjort med mitt liv.. va svarar ja då? Jo ja spederar de med er.
nära och kära ? hmm vänner och fiender? även dom som hugger en i ryggen gång på gång för ja e dum nog för att förlåta.
En vän sa även till mig " har du bestämmt dig för någon så gör du det, eller ser till att de blir gjort. Även vill du glömma något så gör du det tar de som en klackspark och vänder ryggen till"
JA? kanske jag gör, men livet är för kort för att vänta? Livet är kort, man kan faktiskt dö i morgon om de ska vara så ...
men ja håller ändå i allt ja känner, ja glömer aldrig. Ja grubblar som alla andra. vet inte vad ja ska säga, kan inte få ut ett ord. Väntar på att du behöver mig och ber mig komma sen hugger du ner mig. krossad. Försent.
Tar alla chanser. Jag behöver dig som en vän och i min närhet!
försent.
___

Jag kan säga de till dig, du som lämnar mig du som åker iväg från mig. Tack för du ryckte upp mig, fick mig att stå och klara mig själv. Men du då? hur ska du klara dig nu? tiden läcker alla sår? jo klart den gör, men ja tror inte på sånt. Den tron är borta för länge sen. HUr kan du bara lämna allt kvar här hemma och åka iväg ? Du har mer än vad du tror.
__

Man lär sig av sina misstag?

Kommentarer
Postat av: Chris

Tiden läker alla sår, men ärren finns kvar och påminner.

2007-11-20 @ 13:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback