skyddsängel.

Du va min skyddsängel.
en ängel som vakade över mig och höll om mig med dina vita vingar. en ängel som alltid fanns i närheten och trösta. en ängel som aldrig backade. en ängel som visade mod och kraft. en ängel som aldrig hade svagheter.
men vad ser ja nu ?
Glorian på sne. vingarna är borta. alla svagheter som finns tittar fram. dom osynliga tårarna faller. Inget ljud ur din mun, inga orsaker. De ända felet är att fel ord kommer ur dig. ur ängeln som va min skyddsängel.
Nu när den ängeln är borta är ja förvirrad och ensam. Skulle ja stiga igenom en mörk skog så skulle ja inte vara trygg längre, ja skulle vara ensam i mörkret. ingen som lyste upp min gång. Dags att klara sig ensam.
För min skydds ängel har försvunnit för gott.
Även om ja försöker och återkallar dig, så visar du dig inte. Du backar av rädsla, rädsla att vinna och rädsla at visa dig. Ja stöttar dig, det är min tur att vara din skyddsängel. Men man måste bli förtjänad av en skyddsängel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback