glad idag

till sara: Lilla tjejen inte ska du bara lämna det sådär. Det är ju allt du drömt om Hollywood hallå! du kanske bara hamnat i fel fam. vem vet? Tycker allt att du ska testa någon annan fam.  "Du får inte åka hem för mig! du vill vara där men hamnat fel // frida" de va ungefär så hon sa till mig i telefonen. Jag har allt informerat om dina travader här i sverige :)! Vi saknar dig klart, men de går fort :) Lev livet tjejen! satsa försökt! prova på! testa :)! love Y

Till syster: Ville bara säga att du är bäst! Helt klart! och har världens sötaste och mysigaste soooooon :) ihop men anders :P!  Du är bäst (L)!

Till alla andra som jag känner / vet: ni är underbara :) och ja e bara sååå superglad.


Va och kollade på lägenhet idag! fan va ja älska den asså shit ja vill verkligen ha den! så jag hoppas att turen står på min sida för en gång skull :/!
Syrran va med och kolla på den hahah, innan så tjata hon sönder mig om att ja inte skulle flytta utan bo kvar hemma :) vi blev faktiskt nästan ovänner där. Men när hon väl såg lägenheten fick jag höra " du ska flytta" haha ah klart ska ja om ja får den :) och du ska få inreda den :)


Till mamma och pappa: Förstår att de är svårt för er. Och pappa du säger att du inte vill att ja ska flytta. ah okej sant faktiskt kommer sakna att bo hemma. Men "fågeln måste lämna boet någon gång" Och ja e inte liten längre utan den "minsta" flickan e en stor flicka nu :) ! Älskar er båda :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback