god morgon

vaknade av att pappa kom in och petade på mig idag, och sa linda klockan e faktiskt 15.30. Ska vi åka och kolla på en tv? Flög upp ur sängen ja som skulle gå upp kl 15.00 och ringa massa samtal idag! suck*
Vi åkte i alla fall iväg till Vargön och kolla på en tv, hitta en jätte fin tv för 800:- köpte den och den passa PERFEKT i min bokhylla :)! så då va ett bekymemr ur världen i alla fall.
solen skiner ute men blåser kallt tycker jag i alla fall. Alla kollar konstigt på mig när ja går med lång ärmat och dunväst. ja vad då?! de är kallt, ja vill itne bli sjuk IGEN.
hemma hos mamma nu i alla fall, hon ligger och sover :( ja som ville prata om lägenheten. den är helt underbar ju!
Ska iväg och fika med flickorna nu (=!
Senare blire work work work !!

image28

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback