arbetslös

nu har jag inte skrivet i bloggen på jätte länge. Men har varit fullt upptagen med att söka nytt jobb.
I onsdags fick jag reda på att jag får inte förlängt mitt vik. med andra ord är jag arbetslös. och det är inte för att jag jobbar dåligt eller så utan för att saab drar ner på folk och då måste även premier göra det.
så nu sitter jag här, arbetslös och måste börja stämpla och söka nytt jobb. Klupp i magen för man vet ju inte hur man ska klara av att betala hyra osv, och man vill ju inte gå hemma precis. man vill ju ha ett jobb som man ska gå till.. men ja ger inte upp. nya tag. nya utmaningar. de gillar vi.

idag har pappa varit här och satt ihop andra sängen så nu har "vi" (jag) en stor säng. alltså en 225 säng :O! tog nästan upp hela rummet men vad ska man annars ha i ett sovrum? om inte en säng :D!
städat lite i lägenhetn också så nu tänkte jag ta mig ett varmt bad, och senare kolla på en film :)! blir middag ikväll också med flickorna. härligt härligt :)!
sen ikväll hoppas jag pontus kommer hit och pussar på mig också. behöver det känner jag. är ganska hängig på dagarna också.. saknar höst som satan!


förresten. ni som läser min blogg.. tips om jobb? puss på förhand

Kommentarer
Postat av: Tezz

225 säng herregud. va kostar något sånt? =S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback