beslutsångest? hjälp mig

beslutsångest ab!
Jag vet inte vad jag ska ta mig till! ska man flytta hem igen eller inte ?
 Det finns både fördelar och nackdelar till det här, och jag kommer spara massa pengar om jag flyttar hem. massa tusen varje månad!

Nackdelen, ja va fan ska ja tillbaka till den hålan och göra ? må dåligt IGEN, och bara sitta inne och tråka.
Jag blir bara ledsen så fort ja tänker på det, men ja kan ju säga att mycket hänger på om ja får körkort eller inte.

Vi får se vad som händer. men jag både vill och vill inte!


Kommentarer
Postat av: Josefin

Visst är det jobbigt att försöka ta körtkort när mycket hänger på det, det är samma för mig.

Postat av: Josse

Jättefin blogg! :D

2008-08-18 @ 16:07:03
URL: http://josefinemandarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback