Dagens händelser

klockan ringde ännu en gång .. då va hon 10.00.. dags att gå upp och frukost blev det (:! ( duktiga mig ).
Gjorde mig i ordning sminket, tänderna och plattade håret.  Det jobbigaste är ju vad man ska ha på sig ... men det blev det här ...


Ja nu va då klockan 10.45 och skulle gå ut för att möta sara. Mötte henne i trappan, så vi traskade ut på parkeringen där vi skulle möta hanna :)!
Hanna kom och hon hade klippt av sig sitt långa hår :D! shit va fin hon va. Älskar ditt hår hanna (:! Men nu bar det ut på överby. Vi gick igenom praktiskt taget ALLA affärer och vi hittade en hel del :D Blev helt förälskad i en cardigan på Ginatricot och ett par UR snygga stövlar inne på skopunkten :D!



jag bara älskar dom!





ja nu sitter jag här och väntar på sötisen (:






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback