en framtidsplan

sitter i soffan. Top model 2 är på kanal tre i bakgrunden. Mina ögon vandrar runt i rummet söker varenda vrå.
tankarna snurrar i mitt huvud, är det det här jag vill ha ? eller vill jag klara mig själv? Söka mig till något annat?
Nej, en stor del av mig vill inte ha det här. En stor del av mig vill göra något annat. Frammåt. Bli gladare.
Det är det som ska hända nu, en gladare framtid. Jag har börjat bygga upp den sakta med säkert..

Uppkörning i veckan...
Till syster i morgon, Loke börjar på dagis och ja tänkte ta med syster på en lååång promenad.
Mamma och Roger ska resa till Gotland på onsdag, ha det super kul där (: massa mys


Spara pengar till massor nu.
skola
Tv
dator
kläder
massor!

Kommentarer
Postat av: proppan

sant att man sparar pengar, se på mig fick ut 5000spänn i har 2000 kvar än...men ärligt hur jävla roligt e d o bo hos morsan igen...körkort lr ej. Nej ta mitt råd, bo själv, flytta inte hem. man känner sig som en looser! bläää vill ha eget nu me en gång!

2008-08-18 @ 21:01:47
Postat av: Tezz

Spara pengar d e bra för att kunna göra d man vill i slut ändan. Sparar för fullt, till du vet vad =P. Sparat i två år till en symaskin, skulle fått den igår men den kommer la i veckan. Gött att äntligen få en egen hightec!

kram sötis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback