Gårdagen

Gårdagen: Åkte hem från syster ungefär klockan 04:45 på morgonen då min mamma började jobba :) Och kunde verkligen verkligen VERKLIGEN inte sova. Så jag satt vaken hela natten och höll mig vaken och sedan var de bara att åka. När jag kom hem kunde jag inte heller somna förens klockan va ungefär sju på morgonen.  Vaknade klockan två, då sara kom hit så vi gjorde ett shema för oss när det gäller träning (: ( vi skulle ju ändå träna idag ) ... klockan 17 bar det iväg till träningen härlgt! När vi kom dit va vi taggade men ungefär tio minuter in på passet så höll båda två på att dö. ojoj är man verkligen så otränad ? ja menar för drygt ett år sen ? kansker mer, så va ja syster och anders och tränade dagligen :O då va det då ingen som klagade och så ska det förbli nu också :)
En klapp på axeln för oss två sara:)!
Efter träningen va det bara hem med maten ( som vi handlat på hemköp ) och duscha.. så va det tänkt förens pontus dök upp i dörren :D! hihi då blev jag maassor av glad faktiskt :) så hoppade in i duschen och det va sjukt skönt! Sedan så satt vi i soffan och kollade på tv.. sedan väntade sängen och dit längtar jag nu också! men tyvärr är den tom nu =( pga. att min sötis har åkt till jobbet.   ( saknar honom redan )

Skriver mer om dagen senare.. vet att i alla fall klockan 11.00 ska jag, hanna och sara ut på överby och kika :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback