ingen sömn

Igår hade vi värsta vattenläckan på jobbet,så de blev "mini fossing" och "hulken" till räddning (: jag och jimmy med andra ord som fixade det och det tog oss ungefär en timma att fixa maskinen och fyra timmar att suga upp vattnet. S. J. U. K. T!
Sen va det inte så mycket mer igår än att vi jobbade från 11.00 till 21.30 .. när jag kom hem satt min söta pontus utanför och väntade på mig (: .. så kom jag upp och duschade och han bosatte sig framför tv i väntan på mig (:, fast efter jag duschade så va det dags att laga mat  ( maten jag ska ha med mig till jobbet idag).
Jag har myst hela natten. ( får skylla mig själv ).

Idag, inte alls trött eller så! ( vill sova ). klockan är nu 7:11 och det är dags att cykla till jobbbet, söt ligger fof. och sover. Han e så söt så jag har lust att bara pussa på han hela tiden!! .. gullunge där.
10 timmars arbete är väntan framför mig, slutar klockan 19 ikväll då är det dags att cykla hem. Städa lite, plocka, dammsuga.. och ta mig ett underbart varmt bad med massa skum och doft och ååh tjejbad! Ansiktsmask, noppra ögonbrynen  fixa naglarna ja inkluseive ALLT!. Sen hoppas ja ju då söt är här (: 

näe nu ska jag svepa x antal lite kaffe :D!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback