lördag:)

Grästorps dagen idag då. Tyvärr åker man inte dit. Pallar inte att alla ska supa skallen av sig och inget mer. Då kan ja lika gärna gå på krogen här i stan.


Inget går som planerat, därför är de andra tag som väntar på måndag. nya tag som man alltid säger men nu är det dags. peppning som gäller...


jag hoppas det går bra nu. jag hoppas på dig (:


Vad händer idag då ? en lördag som denna. Idag vill man ju att det ska regna så man kan ligga hemma och kolla på film hela dagen! Men IKKE då ska solen skina bara för det.
Men idag tänker jag inte göra mycket nytta tänker inte röra mig bara ligga i soffan och kolla på film och tänka.
Huvudvärk fof. mätt. trött.seg. sömn<3

Snart uppkörning igen, gäller att ladda det sista :) och hoppas på det bästa..

Kommentarer
Postat av: mia

samma här, ska bara se film idag. har tagit med från macken. orkade inte ens ta en promenad förut, orka att träffa alla folk?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback