människor mer värda andra människor?

hur kommer det sig att andra människor kan vara "mer värda än andra" det är min fråga idag..
den tanken slog mig, då vissa får betalt för att blogg. Jag och mer än fler än tusen tjejer/killar i sverige bloggar varje dag om sitt liv / sin dag / sina bekymmer / tankar .. ja faktiskt allt. Vi får då fan inte betalt. ( kanske ska fixa mitt språk lite bättre ) men shit same. För tillfället är jag faktiskt lite avis på alla som får betalt för det. Jag vill också kunna försörja mig på att skriva om mitt liv, min dag, och mina bekymmer. Vad jag tycker om och inte tycker om. Vad jag bryr mig och inte bryr mig om. Hur många skulle läsa det då? Ja då skulle de finnas över allt på internet och alla skulle läsa det och det skulle bli en så stor grej av det. jaja vissa har allt andra har inget.

Sitter i en stol hos syster, baggy jeans och tubtop. Regnet bara öser ner ute och jag har inte orkat platta mitt hår idag heller. Gått flera dagar utan att jag plattat det nu så tror det mår super bra av det, till och med pontus har fått se mitt när jag inte plattat håret och även utan smink och i ansiktsmask (: haha inte likt mig. Men lite skoj va det allt.
åter till dagen. Loke springer omkring i rummet och river massa saker medans syster kollar på film och jag sitter här. Nackspärr så kan inte vända mig om och kolla vad han gör heller :P sorry syster...
funderar faktiskt på att gå en promenad ute i regnet, med min ipod och bara tänka. Tänka på framtiden, mina planer, mina känslor och allt. Jag vill massor så att jag håller på att bli tokig.
Just nu så vet jag att i morgon ska jag träna med sara klockan 17.00.
Torsdag. träffa underbara hanna och tjöta sen sara (: och möta kanske träna ?
Fredag. Jobba
Lördag. Jobba
Söndag.Jobba
måndag. Längta tills tisdag då lönen är. Lång promenad
Tisdag. fixa håret och tandläkaren och träffa alex (:. bodyjam 19.00
Onsdag. fixa naglarna och kolla runt lite i uddevalla... träning
Ja lite hade jag allt planerat ..
och när jag får pengar ska jag köpa hem den här underbara saken (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback