myspys å tekvällar

Har jag världens bästa syster? eller HAR JAG VÄRLDENS BÄSTA SYSTER? jo jag har världen bästa syster.
Hon har äntligen fått mig till att inse, nej jag tänker inte flytta. jag trivs inte i grästorp som dom flesta vet. jag ska stanna kvar hemma i min lägenhet. i mitt hem. bland mina saker. mina ljus. mina kuddar. helt enkelt ja i mitt hem.
Gäller att börja spara som satan ändå. och det ska faktiskt bli kul så att säga, alla har sina nedgångar men ja kan fixa mina uppgångar också ( eller vad man ska kalla det ). Vet ni, jag tänker till och med göra om i köket och i badrummet om det ska behövas för att jag ska trivas. Jag tänker göra det och så tänker ja köpa nytt överdrag till soffan och nya köks möbler. Fixa och dona men köpa lite si och så.
Mest av allt tänker så vill jag säga att ja bor kvar .. ja stannar i trollhättan så att säga (: yey för mig.
Syster du är bäst som fick mig att inse att ja trivs med mina te kvällar bland kuddar och mys. det är härligt. det är super härligt så att säga :)
och vet ni vad det bästa är? att det är höst nu så man ska tända massa ljus och dricka te och sitta under en filt. oj va myspys =D!


Kommentarer
Postat av: mia

jag vet ju vad du gillar =)känner väl dig bäst i hela världen!! jag kommer att hjälpa dig, du fixar detta.

2008-08-20 @ 08:44:47
Postat av: Nybbe

Hehe hade du tänkte flytta från Thn:(?

Det ger du fan i säger jag bah ifall du kommer på tanken igen;) Ha det bäst kusin:) kramar<3

2008-08-20 @ 11:33:12
Postat av: Nybbe

Hehe hade du tänkte flytta från Thn:(?

Det ger du fan i säger jag bah ifall du kommer på tanken igen;) Ha det bäst kusin:) kramar<3

2008-08-20 @ 11:33:52
Postat av: Emelie

Bra att du stannar i thn;) Men dock håller jag inte med om att hösten kommit än, håller fortfarande tummar och tår på att det ska spricka upp;)

2008-08-20 @ 13:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback