tillbaka på ruta ett

ja då va man här igen då.. på ruta ett. Där ifrån har ja kämpat ja vet inte hur mång gånger men nu är det dags igen. att ta nya tag och bara ge gärnet. idag la jag i femmans växel och nu är de bara tuta och köra. i morgon är den stora dagen

Tapetseraren kom idag också och rev ner allt i min hall, oj kan ja lova hela min lägenhet är upp och ner så ja får GO panik på det här. Finns inget jag kan göra åt saken heller, mer än bara vänta och se. Förhoppningsvis är han klar på fredag så jag får köra en heldag med sätta upp saker och möblera om och städa och ha mig (: riktigt rolig dag faktiskt. det suger änna i möblerings tarmen om man säger så.


Igår va jag och hjälpte syster lite granna (: och det var mycket skoj så det hoppas jag att ja får göra flera gånger! senare så kom även lille loke occkså och anders :D!
pontus va så snäll och hämtade mig hos syster med (:! super sött av dig


Visst är han söt!


i keep dreaming

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback