28 dec 2008

Jag skriver det åter igen! Min födelsedag, hela 21 år gammal. Ja nu är man ingen ungdom längre utan vuxen.
Min dag har varit toppen men alla mina nära och kära. ni är ljuvliga!









Jag önskar du förstår själv vad du håller på med. Jag kommer alltid finnas för dig, men du håller på att försvinna bort får allt och bli en människa jag inte känner längre. En människa som en gång hållt mig nära.
Jag kommer vänta på dig, jag kommer finns för dig, ja kommer hålla om dig som förut.
För mig betyder du. Men jag för dig, är glömd.











Kommentarer
Postat av: proppan

väldans mycke grattis

Postat av: alexandras mamma

Grattis i efterskott, jag fyller år idag. Ha en bra dag och ta hand om dig.

2008-12-29 @ 11:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback