8 saker

Jag har blivit utmanad av Syrran

Reglerna är:

  1. Publicera reglerna på din blogg.
  2. Svara på sex 8-sakerna.
  3. Meddela de utmanade på deras bloggar.

8 Favoritprogram


  1. Top model
  2. Vänner
  3. Desperate Housewifes
  4. scrubs 
  5. 2½ men 
  6. Disney channel
  7. one tree hill 
  8. project runway

8 Saker jag gjorde igår

  1.  Vaknade
  2. blev hem kör av syrran 
  3. pussade på pontus
  4. hade sex
  5. badade 
  6. drack vin 
  7. Såg på film 
  8. Lagade mat


8 Saker jag ser fram emot

  1. Dagen före julafton
  2. Julafton
  3. 12 December
  4. 28 December
  5. Nyår
  6. Snön
  7. Att nå mitt mål
  8. Att få pynta granen

8 Favoritresturanger

  1. Koppargrillen i Vbg
  2. Stavres pizzeria
  3. obs restaurang
  4. Ikeas restaurang
  5. Oden cafet
  6. restaurangen på siba
  7. paprika ( sallads baren i göteborg)
  8. Donken

8 Saker på min önskelista

  1. Resa utomlands
  2. Att få ett jobb
  3. Att göra denna julen till den mysigaste julen
  4. Gå ner i vikt
  5. Kläder
  6. träna hårdare 
  7. Få gå mina utbildningar  
  8. En systemkamera

8 Personer jag utmanar

  1. Tezz 
  2. Sofia
  3. Anders
  4. maggan
  5. Frida 
  6. övrigt
  7. ---
  8. ---

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback