Förlåt

trött så jag visste knappt var jag var. och idag har ja nog lite feber och ont i halsen.
i alla fall igår hos syrran var det en toppen dag! Pyssel bak och mera pyssel och fika. sen när det bara var jag pontus mia ojag ber så hemskt mycket om ursäkt att jag inte bloggade något mer igår. Men efter jag hade tatuerat mig så var jag så ch anders och loke kvar så åt vi tacos och spelade spel. riktigt skoj. Synd bara att jag är sjukt dum i huvudet !:O

Jag är fortfarande as trött så ska vila nu. Men jag bloggar senare troligen

Kommentarer
Postat av: Pontus

Tönt^^ älskar dej gumman:) puss

Postat av: Diana

kolla in min blogg o släng gärna in en kommentar kram:)

2008-12-13 @ 13:10:53
URL: http://nementjena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback