julbord

Lite tidigt för julbord eller vad säger ni ? men det var ett super gott julbord (: så ni som inte var där oj vad ni missade saker höhö. Ja så var ju problemet också att man fick äta så mycket man vill, suck* vid sånna tillfällen så vill man ha en super stor magsäck som man kan tömma all mat där. Men så var det inte så det blev en tallrik och en kopp kaffe :) gott gott och tack för en trevlig dag ni som var där.

Så när jag och pontus kom hem så började vi skriva klart alla julkort och satte på frimärken och skickade iväg ( Så ni får se vilka jag skickade till snart haha ). men i alla fall sedan så kom patrik och idag tänkte jag faktiskt låta pojkarna få spela. Eftersom jag ville baka så gjorde jag det och vet ni vad ? jag fick till och med ha på julmusik medans dom spelade :D och jag hade en gosskör här också som sjöng så fint för mig :D haha ni e goa pojkar :)
Så jag gjorde ordning degen för kanelbullarna, sedan den för lussebullarna .. och så började jag givetvis med kanelbullarna och dom blev för en gång skull perfekta :) supergoda enligt dom andra (: och jag saknade ju saffran eftersom det är slut över allt så det fick bli lussebullar utan saffran ( vetebullar ) haha men dom blev fina och det tog lång tid att göra dom :O!
Pepparkakorna blev också bra och efter jag hade bakat så var jag helt slut må jag säga :)
Patrik åkte tyvärr hem innan fikat, så det blev jag pontus emelie och johan :). skit rolig at tträffa er det var för längesedan och åter grattis till förlovningen, as fina ringar :D! All lycka till er (:!!



När dom försvann så blev det varmt bad med älsklingen och Narnia 2. Sedan julfilm (:

nu sitter jag här och skriver och skriver och skriver., Inte trött och hjärtat spelar tvspel
massa Love till världen där ute // Spanis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback