parti i TP

jag har suttit barnvakt i grästorp hela dagen :) mysigt men sant. När loke väl hade somnat blev det bara lite dator och sedan kom mia hem efter jobbet :)
det blev att noppra hennes buskiga ögonbryn YES. äntligen haha .. nä skojj bara med dig men man kan säg att det behövdes. Och resultatet blev perfekt.
 Sedan blev det lite spel, syrran och jag bestämde oss att spela Sverige spelet, hon ledde lite oh jag var inte långt ifrån. men tyvärr vann hon som vanligt.
Efteråt valde jag spelet TP fast med disney frågor! Helt greate :) I början gick det skit bra för mig! allt bara flöt om man säger så men sedan gick det fan utför .. haha
i alla fall denn dagen har varit toppen :) lagat skit god mat också mm ( pontus du skulle varit här så hade du dött av att njuta )   och sedan gjorde jag perfekt kladdkaka tills anders och mia kom hem :) hihi

nu blir det lite film och sedan sova (: Längtar som attans till i morgon ..
Puss på dig älskling som ligger hemma själv

och puss på er andra (:     

Kommentarer
Postat av: mia

jag utmanar dig. kolla min blogg

2008-12-04 @ 23:39:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback