pill i rumpen!

Ja hur kommer det sig att killar är så sjukt fixerade att ta en tjej i rumpan ? Det är trångt, det är skönt och dom kommer lättare. Dom njuter så härligt så.
Men har dom någonsin tänk på hur en tjej får det? en tjej kanske njuter några sekunder av dom hela minuterna. En tjej blöder som in i norden efteråt men inte alla. Man får luft i magen så efteråt klart en fis kommer ut, en stor ? En liten ? beroende på luft. smärtan då? kan man sitta ner efteråt ? olika från person till person.
Jag vet hur det är, smärta. men klart man ställer upp för killen. Killen måste ju också få det skönt? inte sant :)

nu undrar ni säkert varför jag skriver om sånna här saker. Jo det beror på att ja har haft denna diskutionen med min pojke haha.
________
Denna dagen har varit lite jobbig för mig. Vet inte rikitgt varför, men vaknade klockan två ( sovit bort hela dagen ).  Men klockan tre skulle pontus hämta mig för vi skulle åka till vara för att besiktia bilen och efteråt åkte vi till Grästorp och hälsade på mamma och roger, sedan vidare till Nina och Leif ( pontus mamma och styvpappa ).
När vi kom hem började jag sura som vanligt. slutade med att jag var sur hela kvällen och vi hade gäster här.. typiskt mig...
När dom hade åkt så började jag och pontus prata, jag går inte in på vad vi pratade om men det slutade i JÄTTE tårar jag grät som ett barn. men det slutade bra och hade mysigt i stället.
Pontus  jag vet att du läser det här, och du ska veta att jag älskar dig mer än allt annat. Du är världens underbaraste och jag skulle inte klara mig utan dig. Jag vill inte leva utan dig utan bara komma dig närmare och närmare. jag älskar dig jätte mycket och vill bara vara med dig hela tiden. det går inte ens beskriva i ord hur mycket. Det finns inget slut helt enkelt / din spanis

Kommentarer
Postat av: Anna

Att ta en i röven är det äckligaste man kan göra. Det är inte fräscht och inte meningen att man ska vara där bak o leka... :S

2008-12-09 @ 14:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback