skogspromenad

sådär ja .. hem kommen från skogen precis :) jag och ida har varit ute å tagit en lång promenad med cissi selma och loka :) tre underbart fina flickor ( vovvar ).
jag hittade även en kärlek vid namn jimmy ( en loka hund ) skit söt. han fick mitt hjärta att smälta. Vill verkligen äga honom ha honom som min!-.. blir tokig när jag tänker på det. haha .. alltid sagt att jag vill ha en loka hund, eller en storlek som honom. Men man vet ju aldrig. inga pengar för det just nu, men jag hoppas jag får.
Så i morgon tänker jag hämta Loka ta en lång promenad och ta med henne till pontus så han får mysa lite :) han kommer falla för henne det vet jag :) precis som alla andra..
Träffade även idas vän kicki. världens skönaste tjej. jätte rolig, jätte trevlig. :)!
Ida du har förfyllt min dag idag :D! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback