Tisdag 2008

Jag vaknade till ett underbart sms idag : "hej min älskade flickvän:-) hur mår du? Ville egentligen bara säga hur mycket jag älskar dig :-) puss" .
Har inte gjort så mycket idag heller faktiskt. Men tog mig ett varmt bad förut, rakade bena och efteråt så blev det att smörja in hela kroppen och lotion. Sminka mig, måla naglarna och platta håret. bara känna sig ren och fräsch. men nu är jag trött igen så vill bara lägga mig och sova :P! haha konstiga jag.
väntar på att pontus ska komma hem från jobbet så att vi kan börja tvätta. Han slutar halv fem idag :D! Sen så blir det nog möta emelie ? och på möte :) greate!
Men just nu längtar jag bara efter pontus! Ja blev nog ny kär igår tror jag. det känns så i alla fall!

Senare idag tänkte jag göra en liten lista här på min blogg .. håll utkik och titta efter ;D
puss spanis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback