Två dagar innan Lucia.

Vaknade halv sex av att pontus klocka ringde. åh nej jag vill verkligen inte gå upp! klockan sex gick jag upp!.. pigg? ööh nej! fan heller jag är ingen morgonmänniska men jag skulle ju kolla på hanna (kusinen) när hon hade lucia i skolan.

Inget smink. men varma kläder och iväg till lucia firandet.
När vi kom till skolan så satt vi och väntade på dom fina luciorna och tomtar och pepparkakorna:) men barnen skulel vara där klockan kvart över sju och allt skulle börja halv åtta. men jag tror den sista kom ungefär tio i åtta. så tålamodet på oss andra var väl inte speciellt skyhöga!


Hanna var så söt och fin så (:!
hennes bror även min andra lilla kusin jacob var också med, och efteråt så bjöds det på fika som barnen själv hade bakat.


En glad tjej efter det lyckade uppträdandet.


Mormor bjöd på fika efteråt hemma hos henne så kaffe blev det där, sen klockan nio körde morfar hem mig..och konstigt nog hade det blivet ljust då :p haha och massa snö!!




Fan vad jag älskar snö! det är sjukt. det är så fint och så vacket på något sätt...

Ska blogga mera ikväll när jag kommer hem.. men nu bär det av till Lokes Luciatåg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback