ångestvågen kommer

Dags för ännu en ny uppdatering. Fick höra igår "varför har du blogg för ?"
jag vet, ja vet. Varit jätte dålig på att skriva det sista men vad har jag gjort ?... Haft annat för mig!
Sitter hos syrran nu, ögonen e ganska hängiga inte riktigt så illa men känner ju att jag är trött i alla fall. Jobbat i natt och så hem till syster sova 1½ timme och senare upp till .. ah ja vet men TANDLÄKAREN! Hur stor e chansen? ja hatar dom, dom stinker och dom skadar en. Tandläkar skräck ? rakt svar: Ja.
men då Kommer det fram " du kan ju tatuera dig och pierca dig?"
inte samma sak, verkligen inte. En tandläkare stoppar massa saker i munnen på dig och man känner sig kvävd. Medans ja en piercare? .. beror på vad man piercar sig men de är över på några sek? och en tatuerare ah de håller i men är en helt annan sak!
No Way!

Fint väder är det ute idag, solen skiner så säkert svin kallt när ja kommer utanför dörren...
Imorgon gäller det. Jag klarar det här. jag kan. jag är bäst. tänk posetivt. varför skulle jag inte klara det? precis alla andra kan! Då kan jag! i´m best!

Kommentarer
Postat av: sara

DU KLARAR DET!!!!!

2008-05-22 @ 09:15:35
Postat av: mia

Helt riktigt gumman! vi tror på dig!!!

2008-05-22 @ 13:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback