Glader från dag till dag

Träning är ens bästa vän. Så sant som det är sagt.
Ja menar du kan vara ledsen eller uttråkad eller bara arg och gå och träna avreagera sig, slappna av och bara njuta. Efter e man bara så mycket gladare och så mycket lättare och friskare.
Jag vet inte varför jag ens nämner det men ah nu sitter jag här och funderar på det i alla fall.
har precis varit på min"boll" och tränat idag och är helt slut (:! skön skönt.
Mindre skönt är när jag ska sätta mig på den där förbannade cykeln och trampa till jobbet. Funderar nästan på om man ska vara lat och åka bil till jobbet idag. Och cykla lördag och söndag i stället ( får man ju lite solbränna på köpet också ).

Så äntligen fredag! ( som det nu heter för många ) men jag vill säga äntligen söndag ( på söndag ). Går på min frivecka klockan 19.00 och hem och bara pyssla om mig själv och lägenheten. Fundera på möblera om vilket inte är alls osvanlit av mig :/!

Måndag ska jag till syster i alla fall och tisdag blir de annan hårfärg / frisyr och tandläkaren :)
men nu hinner jag inte skriva mera, disken väntar men njut av min sommarbild sålänge :)
image55

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback