Jag hatar denna världen

att denna världen ska vara så utseende fixerad! ja förståre  inte .. man kan inte gå någon stans förens man ser lix tidnignar som det står " så blir du beach snygg" " 4 bästa tips till banta" osv osv.
varför?
Tänk på dom som inte kan det då? Tänk på dom stackarna som ser sig i spegeln varjee dag och nästan gråter. Ja så går dom ut på stan och ser det här ? inte är det kul!
Det finns metoder för sån hjälp, JA! men man ska väl kunna få se ut som man själv vill och ändå ha självförtroende?
Man ska kunna få vara smal, mullig och tjock utan att ha dåligt samvete för det? ( ja man har själv valt och tugga till det). Men inte ska man ha dåligt samvete för det.
Som förr i världen så va man tjock så va man rik och alla ville ha en. Nu är man tjock så blir folk äcklade ja förstår inte. Bara för man är stor är man väl inte en dålig människa ?
samma som alla som är smala och för smala bara för odm är det så är man ju inte en dålig människa!

Jag hatar denna världen

Kommentarer
Postat av: proppan

herregud så arg du låtet?...om du menar att du e tjock så måste ja fråga..vardå?

2008-05-28 @ 11:45:13
Postat av: Junitjej

Har jag nämnt att din blogg är jättesnygg? Nu har jag gjort det iallafall.

Postat av: Lella!

Världen är knepig och kommer alltid att vara det. Men huvudsaken är att man tycker om sig själv. Skit i vad andra tycker. Dem har dålig självkänsla som trackar på andra.

2008-05-30 @ 14:01:26
URL: http://angellife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback