1:a advent

1:a advent var det nu då. Fan va tidigt går fort. men det var ju det här jag vill ? eller hur :) ja nu e tiden inne! julpyntet är framme :)!
hur har eran helg varit? min har varit sisådär. Fredagen var fruktansvärt kul och träffade en gammal vän (marre) som jag saknar fruktansvärt mycket! det var kul å se dig igen (:
Lördagen låg jag och pontus bakis hela dagen. tyvärr!
och idag ska jag till mor och gratta henne osv :)

Måndag yes då börjar allvaret, man tar en vecka itaget! så vi får se .. de tar lång tid och det tålamodet har inte jag men jag får väll helt enkelt ta att skaffa det ..
alone!

Kommentarer
Postat av: mia

du kanske klarar det bättre då? skönt att du tagit ditt förnuft till fånga. =) helheten blir bättre då Puss

2008-11-30 @ 12:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback