Ams på fredagar

igår kväll ställde jag larmet på telefonen klockan 09.00. Sov helt underbart i natt och brevid min älskling också. Inget kunde blir bättre..
I morses vaknade jag PANIKSLAGEN och klockan var tio i tio, va fan mobilen har inte ringt eller något. helt sjukt förbannad var jag, så jag hoppade upp ur sängen tog på mig kläder och cyklade iväg till ams.

på ams fanns inte alls mkt jobb, men fick i alla fall träffa en annan handläggare som hjälpte mig och skrev i att jag sökt min andra handläggare osv.
Handläggaren: så då ska vi se vad du matchar
jag: ah gärna, hitta nått jobb åt mig för jag blir tokig snart
handläggaren: höhö ja om du vill bli norrlänning?
jag: nej!
handläggaren: ja men då säger vi att du flyttar till skåne då.
jag: eh ... nej ?
handläggaren: ah men då skriver jag i att du varit här och sökt dom jobb som finns omkring här då?
jag: ah tack... hej då trevlig helg..


Varför ska man behöva flytta för att få jobb ?
ja så när jag cyklade hem så kom jag och tänka på den nya cyber-shot c905 telefonen ... åh vad jag vill ha den ...



Nu så håller jag i alla fall på att plocka lite här hemma, väntar på att klockan ska gå sen så klockan tolv åker jag med pappa till grästorp och hjälper mia att flytta ... såå jepp ... allt kan hända på en dag. Känn inte stressen ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback