DAY 1

vaknade och blev på dåligt humör med en gång idag. Tack så mycket.
Snuvig och hostar och huvudvärk också fan ja orkar inte mer varför ska jag alltid bli sjuk för? ja orkar seriöst inte mer!
Tog mig med macka och ett glas vatten sen gick jag ut på promenad. Morron promenader förbränner bäst. Så i alla fall kom hem för en stund sedan och diskat och grejjer och nu funkar inte boxern! Fitt-dag

För att jag ska börja må lite bättre och rycka upp mig så har jag bestämt mig för att föra en lite "dagbok" här varje dag en vecka för att se hur det går. Om det funkar så fortsätter jag, om inte så slutar jag.
DAY 1
Frukost: Smörgås med mjukost och gurka
Lunch: Blir en lätt liten sallad med isbergsallad,paprika och äpple
Middag: Grillad kycklingfile med coscos och sallad
Mellanmål: Äpple
Kvällsmat: emh.... vet inte än ?

Det är i alla fall vad jag har planerat för mat idag, sen ska jag göra mig i ordning och efter emelie har varit på brölops (alltså ikvll nån gång ) blirdet lång promenad och då menar jag LÅNG promenad. Väntar nu på att maggan ska höra av sig så vi kan åka till edet och leka lite med hennes bil (:
skiter i att städa i lägenheten rent ut sagt.
skiter i allt.
men me it´s back soon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback