DAY 2

DAY 2: Vaknade för en stund sedan så frukosten fick bli lite kyckling bitar ( från igår ) och lite sallad.
Till middag idag ska jag grilla torskfile och koka potatis. Med sallad.
Vi försöker ju i alla fall (:
Lång promenad?
_________________

Men över till något annat. Någon som har 70 000 kronor över? så kan ni väl vara snälla att sätta in dom på mitt konto i stället ? För JAG behöver dom till mina utbildningar!
Suck* ja nu är det inte bara Make up artist jag vill bli heller (: utan allt med hår och naglar också. men jag vil vara specifiserad eller va fan det heter på make up !  Åh herregud vad jag ivll mycket.
Igår satt jag och kollade på Hemnet. för skoj skull och hittade massa jag skulle vilja göra i en bostadsrätt, så nu  vill jag ha det också. Ett jobb, utbildningar, bostadsrätt,.. ah många tankar är igång nu i alla fall...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback