DAY 3


Resultat för idag DAY 3
Vaknade kvart i åtta! shit brottom som fan hade jag också. skulle åka med sara till Göteborg klockan halv nio! så nu var det fan att hoppa upp ur sängen springa och spinka sig, locka håret och i sista sekund göra frukost. Jag gjorde mig en Tonfisk sallad som jag åt i bilen på väg till Göteborg, och inte nog med det jag skar av mig tummen också! okej inte riktigt skar av, men jag gjorde ett skär sår på fingertoppen på tummen. Vilket gör fruktansvärt ont.
sara var på adution eller hur det stavas i göteborg för en musikal idag, och först var hon tvungen att göra en dans men tyvärr gick hon inte vidare. Detta var riktigt allvarliga grejjer alltså, folk från " so do you think you can dance" var där ( kände igen några faktiskt ) och Engelska folk från "high school musical" eller hur fan det stavas var där... och ja såg faktiskt en tjej som var med i tv serien "nya tider". JAg satt och kollade på dom som om jag inte hade sett en människa förut. När sara bytte om för dansen så frågade jag henne om hon hade något ploster för min tumme blödde fortfarande men tyvärr hade hon inte det fast en jätte snäll tjej kom fram med ploster till mig och sa att jag kunde få det :) så tack tack! FInns visst trevligt folk i gbg ;) .. Så när sara kom ut satt vi och väntade på resultatet och tyvärr så fick vi åka hem. Men vi åkte inte hem utan till IKEA!

Jag hittade ett så OTROLIGT snyggt smink bord på ikea som jag ville ha! fan fan fan! säger jag bara.

Senare så åkte vi till saras mormor och hälsade på :) fick kaffe och smörgås tack tack!
Härligt med en lite tripp ibland! så nu bär det av till träning och romersk bad!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback