DAY 4

Åter till bloggen.
allt kanske inte alltid är så dåligt som man tror att  det är? Tjejer brukar ofta vända och virda på alla ord man får. Så Det kan vara ett posetivt ord, som man vänder och vrider och helt plötsligt är det ett negativ ord. Hur kommmer det det?
Jag vet inte, det ända jag vet är att jag är tjej och jag gör likadant. Precis som miljoner andra tjejer i världen.  Man diskuterar det fram och tillbaka och helt plötsligt så börjar man frågaställa sig samma fråga om och om igen.
Börjar tänka mer posetivt tjejer. Speciellt jag!
Men just för tillfället är allt negativt i mitt liv, jag är neg. mot allt som kommer i min väg. jag blir sur och grinig för allt och nej det är inte pms. jag älskar hösten men tyvärr är det nog en hösdeprision som har kommit över mig. En vecka kvar tills jag ska börja julstäda, då kommer allt bli mycket bättre igen! lovar.
ja ska bättre mig det lovar jag också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback