DAY 4 Night

Är det verkligen tillåtet att stjäla en person hjärta? och behålla det för sig själv, utan att dela med sig ?
Mitt hjärta är stulet och det är helt borta. Det som en gång var mitt omplåstrande hjärta gav jag bor till dig, för att jag älskar dig och vill vara med dig. Jag ville att du skulle ta emot det och ta väl hand om det även vara varsam om det. Inte tappa det.
Ett hjärta är umtåligt och tål inte så mycket som man tror. tappar man det kan det gå i tusen bitar.
jag älskar dig av hela mitt hjärta, ja vet inte hur jag ska förklara mer än att älskar är ett starkt ord som man inte slänger omkring sig ..

Kommentarer
Postat av: mia

lilla gumman. jag hoppas verkligen att det kommer att ordna sig för dig. Om inte så finns vi här. det hoppas jag att du vet. tänker på dig jämt!

2008-11-19 @ 06:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback