DAY 5 morron

Svårt att sova i natt med alla tankar omkring sig. men mina frågor är besvarade,samt mitt hjärta. Det är väl omhändetaget, det är små missförstånd så väcker alla denna förvirrningen. Att tårarna flödade gör inget, det är bara en härlig känsla. Men att dom inte kan sluta är helt klart en skum känsla. men det är härligt att ligga i dina armar och bara låta problem flyta bort.
Du är härligt, du är underbar och du är sann.


Ska möta min personliga tränare idag, och få ett schema! sen blir det väl svarvning!


jag har många människor i mitt liv som betyder massor för mig, men den som betyder mest för mig är faktiskt min syster! Att kunna älska en person så högt på denna jorden förstår jag faktiskt inte. Jag älskar henne mer än vad jag älskar mig själv ( och man ska älska sig själv i massor ). Jag tror alla har en sån relation med sin syster, men för mig är min syster mitt allt. och konstigt nog så lyssnar jag och prata med dig om allt! Vet inte vad jag skulle gjort om du inte fanns! Du är bäst du e bra du e helt underbar!


Jag kan räkna upp hur mång vänner som helst som jag vill säga till att ni betyder, men det hade kännts fel om man skulle missa någon enstaka person. så jag skriver i stället: vänner ni betyder! och ni vet vilka ni är <3

( jag har blivet väldigt känslig dom senaste dagarna )

Kommentarer
Postat av: mia

min lilla tjej. vad underbar du är. jag älskar dig

också i massor och det kommer att bli en väldigt mysig tid framöver. vad sägs om att göra detta till den mysigaste julen på länge. skitsamma om vi inte har råd att köpa julklappar. det är inte det som är det viktigaste när allt kommer omkring.

känns skönt att veta att du alltid finns där(tar dig absolut inte för givet) men du är ändå min syster. vi ska hålla ihop i vått och torrt =)

2008-11-19 @ 06:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback