DAY 5

Precis hemkommen från gymmet!! Åh, nu kommer allt bli så bra. och nu ska vi köra sten hårt! träffade min personligatränare daniel idag och han var mycket duktig! hjälpte mig med massor av övningar och allt. jätte kul. Helt plötsligt så längtar man ännu mera till att gå och träna.

Frukosten blev väldigt snabb idag, en knäckemacka och en korv bit på. sen iväg till gymmet. Efteråt blev det en apelsin och när jag kom hem blev det mat från igår!
Så när pontus kom hem, så blir det kyckling med lite örter och ris kanske ?

Ikväll blir det kanske lite te med honung i, för att få halsen att slappna av..

Träningen är klar idag och maten är klar så idag blir det bara mys framför tv. jag behöver det och pontus också hoppas jag.
så idag blir det inte så mycket mer bloggande från min del, utan släppa datorn och bara låta lugn och ro komma i min kropp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback