DAY 7

Idag har jag ju då inte bloggat något, har faktiskt inte haft tid. Mycket träning och mycket annat att göra haha.
Min dag började med att jag vaknade till klockan fem och låg i sängen myste med pontus och sedan när klockan var tio över sju fick jag väcka min kära pojke så han fick kasta sig iväg till jobbet. ojoj.
Klockan halv nio gick jag och sara iväg och tränade, fast innan var jag ju då på ams. Fick ingen speciell hjälp som vanligt. men åter till träningen, den gick bra och snabbt!
Hemma efter en stund och gjorde iordning mig osv sedan var det bara av att åka till grästorp! här jag är nu.
Hemma hos syrran vi har precis gått igenom hennes julsaker, och hon säger att hon inte har några tomtar! kyss mig i röven syrran, det har du fan visste och även om dom är små så äre det TOMTAR!

Nu är det faktiskt snöstorm!!!

Lite bilder för idag ..

Detta är taget igår när det började snöade ! :)



Massa snö












En mysig vinterbild kanske ?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback