Farsdag

ja den firade inte jag ihop med min pappa i alla fall. Många runt om i världen / sverige gjorde väl det. men inte jag inte.
jag och min syster mia gav våran styv pappa roger sen present i fredags och våran riktiga pappa johnny ska väl få den nån dag framöver. i alla fall ett till STORT grattis på fars dag (:!

Jag firade fars dag i Torslanda kyrka ( alltså göteborg för er som inte vet ). Och där hedrade vi Theo. Pontus kusin skulle döpas idag och Theo är verkligen jätte söt. Först var vi i kyrkan och sedan åkte vi på lite efterfest men mat och fika även present öppning för mamma Linda och dottern Tindra. Det var lyckat i alla fall, men klart man blir lite sugen när man håller en såndan liten bebis. Pontus mamma Nina lastade över Theo till mig och klart när bebisar är så små så är dom ju som porslin. Man vet inte riktigt hur man ska hålla. Men när jag fick hålla honom kände jag ett lugn innom mig, åh vad man vill ha en sån liten. ens egen lixom.....
men det är många år kvar?
Innan jag blir gravid så ska jag ha fast jobb och bo i en insatts lägenhet och ha bra inkoms osvosv.
Som sagt det är några år kvar i alla fall och man ska inte tänka på det nu .. men man blir sugen i alla fall när man ser ett par sådana händer som håller om ens finger och dom tar i så knogarna blir alldeles vita.
GAH SYRRAN DU FÅR SKAFFA EN TILL!! ( så jag kan gosa med en liten ) haha :D

Pontus är iväg och sover hos hans syster i natt, för han ska köra emma och pierre till landvette i morgon tidigt. sen direkt efter åkter han till jobbet stackarn. ah, en natt till utan han då .. så hela denna veckan har jag sovit FYRA nätter utan honom .. kanske tre.. igår smnade jag själv  för han var på krogen. men inget minne av att han kommit hem vilket han tydligen gjort, och han har även prata med mig haha. Ah så tokigt det kan bli ..

nä ska sova nu, upp i morgon städa lite, promenad,träffa maggan å hanna, träna :Dhihi

Glad dag till alla pappor!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback