Film idag

Seriöst jag måste ha ett jobb nu! jag måste rycka upp mig och vakna till liv igen! har legat i en grav fan ett halvår snart, sjukling och hängig. Ryck upp dig kärring jävel! så har jag bara lust att säga till mig själv, och en fot i röven borde jag ha.
Hädan efter ska jag gå upp innan tolv, och göra nyttiga saker. äta frukost i lugn och ro och sluta stessa. va fan stressar jag för? jar har ingen jobb ändå jag kan ta de lugn i stället. Träna i lugn och ro osv.. men nä jag är innre stressad. så mycket jag vill göra hela tiden så inget blir av i stället. ta en dag i taget.
suck* fuck it all


Emelie och johan kommer hit idag och då blire film.. det var längesen fan!








ett steg påväg i alla fall..


Kommentarer
Postat av: mia

du vet ju vad du ska göra. tänk på det, och då kommer det automatiskt.

2008-11-11 @ 15:53:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback