funderingar

jag är så sjukt trött på det här nu, varför är det ingen som ser mig för? är jag osynlig ? är jag tom ? eller finns jag där men ingen bryr sig ?.
Många frågor inget svar.
Alla har en dröm, eller hur ? En dröm dom vill leva upp till och vill att den ska bli verkligen. Jag har en dröm och den är inte som alla andras dröm, jo en liten del kanske. Men jag vet inte, men ibland tror jag att jag försöker vara någon som jag egentligen inte är? Är jag en som försöker att inte vara ordningsam och lägga undan allt ? och  ta allt senare ? nej, jag är inte sån. kanske när jag var liten. men nu bor jag faktiskt själv och tar eget ansvar, jag vill ta tag i saker med en gång och inte bara vänta eller ta det sen. Jag vet inte men jag håller på att bli tokig på mig själv.
Har jag en dröm jag inte kan leva upp till ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback