GOD MORGON

Onsdag morgon. klockan e snart tio i tio och jag har ätit min frukost. Sitter här ordning gjord och väntar på sara, vi ska allt traska ner til stan och träna lite.. vi ska vara lite duktiga idag hade vi tänkt oss, senare blir det stan och fika och skriva / rita lite i våra kalendrar och tjöta om allt möjligt.
Vi är ju arbetslösa så vi gör allt för att komma hemmifrån den stunden vi får haha..

Igår var Emelie och Johan här en stund, emelie fixade i ordning mig. Lite ovan men snyggt som dom andra säger (: tack tack <3
Det blev två filmer igår Wanted och The mist.. tror jag bestämt att dom hette. Jag och pontus har ju redan sett Wanted men det är så sjukt bra att man kunde lätt se den igen! The mist såg jag och emelie aldrig för vi gick ut på en snabb promenad. haha lite tjej snack är ju aldrig fel. När vi kom tillbaka så var inte filmen slut men den verkar påminna lite om Världarnas krig. Tyckte jag i alla fall ..

men vet ni vad? jag skriver lite till senare om dagens händelser *blink blink* ska borta tänderna nu och ta det där förbannade munskölj som dom gör reklam för på tv. " det tar bort 99.9% plagg i din mun". ah jag kan lova er att även dom goda bakterierna försvinner också haha .. :)
Ännu en gång till (: God morgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback