lite uppdatering.

Glasögonen är på, ryggen är sträckt och sitter vid en riktig dator. Jag känner mig som en sekriterare på nått sätt. skrattretande faktiskt.
Ögonen börjar bli tyngre och mitt huvud pulserar. Fan haft huvudvärk flera dagar nu! inte alls bra.
Emelie och johan kommer hem på fredag en sväng (:! härligt, ska bli kul å se dom igen. Inte träffat dom så mycket ju tråkigt nog.
Och på lördag blir det laga curry bombay igen (: Timmy ska sova hos oss i helgen ( en vän till pontus ) så lagar god mat. och jag hoppas maggan kikar förbi och smakar då (:  ( hon skulle det om hon hann ).
Söndag dop för teo! Pontus kusin och jag har fortfarande inte hittat något att ta på mig ..suck*  får leta efter det på fredag tror jag. ...men nu room service

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback