Måndag innan första advent!

Hej! mitt vinterland.. ja just nu spelas det julmusik ur mina högtalare kan man säga..
jag har inte så mycket mer i huvudet än att jag längtar som skjutsingen efter torsdag, då jag ska julpynta. Dom senaste dagarna har jag suttit och kollat på Sunes Jul, och det har inte gjort saken bättre! För nu längtar jag ju ännu mera till julen!
I morses var det den underbaraste morgonen som jag efter längtat! när jag drog upp rullgardinen så snöade det ute! ja det gjorde det, det vräkte ner snö! men tyvärr så försvann den lika fort igen :(!
Mycket ska göras innan första advent





Mer bloggande i morgon 

Kommentarer
Postat av: biig mamma

Klockan är nu 23-33. Det vräker ner och har gjort sedan 08.00 i morse. Vi har skottat två ggr men ändå ligger det ett mjukt täcke utanför. Vi var på kirurgen med Rogers arm och det tog ung 1 tim att köra från Lidköping, annars tar det 25 min. Kram och god natt. Mam

2008-11-24 @ 23:37:02
Postat av: biig mamma

Klockan är nu 23-33. Det vräker ner och har gjort sedan 08.00 i morse. Vi har skottat två ggr men ändå ligger det ett mjukt täcke utanför. Vi var på kirurgen med Rogers arm och det tog ung 1 tim att köra från Lidköping, annars tar det 25 min. Kram och god natt. Mam

2008-11-24 @ 23:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback