Onsdag

nu står det mellan valet och kvalet? eller vad man ska kalla det..
jag har i alla fall planer på att återgå till skolbänken! ja ni läser rätt, JAG till SKOLAN hmm .. intressant. Och det kan bli mycket skoj eller mycket tråkigt.
jag känner att jag vill göra något och bättre på betyg skadar ju faktiskt inte.

Just nu sitter jag barnvakt åt loke, sista veckan om man säger så. (kanske inte för evigt ). men syrran och anders och pappa är snart klara med huset och jag ska sova här tills i morgon och sen på fredag hjälper vi till med flytten.
det kommer bli jätte fint där! Det är det redan nu faktiskt, ni har lyckats bra!

Kommentarer
Postat av: mia

tack tack

du ska se nu när jag fixade lite i fönsterna

2008-11-05 @ 20:40:00
Postat av: Tezz

Blir det d som du tänkt på eller?

Ja har oxå funderingar på skola, men den ligger i gbg, ja har inte tittat närmare påt så d kan ju finnas här runt omkring me.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback