planering mitt i allt

Ligger i soffan och kan verkligen inte sova, fråga mig inte varför ?tänker för mycket på julen! Jul jul strålande jul. detta kommer bli den bästa julen någonsin(L)!

I morgon ska jag till gymmet med sara och träna, bada romersktbad och grejja lite här hemma.
Fredag så ska jag troligen träna igen och sedan ams och sen hem till systern min (:!
Lördag så blir det hem till syrran med pontus och kolla på skräckfilm! även sova där :D!
söndag blir det att hjälpa till åh julpynta på macken :D!
Så ser denna veckan ut än så länge :)!

nästa vecka så ser de lite mer rörigt ut ..
Måndag: träna, och börja kolla omkring lite på julsaker
Tisdag: Kommer sofia och micca hit och fixar och donar, ska även handla mat och visa pontus klänningen ja vill ha och möte 18.30
Onsdag: Betala räkningar, möta syrran och vara med henne. Handla julblommor och börja städa här hemma. Mamma fyller 48 år !
Torsdag: julpynta med gardiner och dukar osv.. ( bara för ja har inte tid innan )
Fredag: Inflyttnings fest hos syrran (:!
lördag: Pontus bakis, så jag passar på att baka här hemma :)!
Söndag: hem till mamma på fösta advents fika! Fira mamma också :)!

Kommentarer
Postat av: mia

tur att du inte har något jobb. du hade aldrig hunnit med allt det där annars ha ha!

2008-11-20 @ 14:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback