sjukaste drömmer ever

hha sjukaste drömmer ever! och jag ska ta mig fan dela med mig av den haha.

jag drömde om mina kära kusin emelie och hennes pojkvän johan. dom byggde ett hus nämligen som skulle bli ett hotell med 40 våningar! förstår ni 40 våningar. vet inte vad dom skulle med så många våningar till, men i alla fall. Våningen högst uppe skulle dom bo på i alla fall och dom hade gjorde den skit snygg! verkligen as snygg så man kan ju nästan kalla det en lyx svit.
Men inte bara det, dom hade även byggt en våning till mig på plan 39. Också som en lyx svit. Så fick jag även jobba i reseptionen!  Hela hotellet var helt underbart fint, och även personalen.
haha ah synd emelie att det där bara var en dröm ;P! hade varit skoj om du kom en dag och berätta att du skulle bygga en 40 våningars hus och göra det till hotell :p! Hihi

Ah nu ska jag packa det sista i köket (:!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback