Torsdag iGuess

antar att det är torsdag, och den här förbannade huvudvärken är igång igen!
I alla fall. klockan kvar i tio reste jag mig upp ur sängen slängde på mig kläder och i med frukost och jag lovar er för klockan tio var jag nämligen på G till sylte för att träffa sara. japp så är det, träffade henne en snabbis och senare fortsatte min promenad till lextorp. Gick runt och kolla lite där och viips så hade det gått en timme och då var jag redan på g hem. Härligt nu har jag gjort dagens nyttiga gärning känns det som.
Har precis duschat och blåst håret så nu ligger jag i sängen en stund, ska vila ögonen LITE bara och sedan ska jag göra mig i ordning och träffa emelie i stan(:!
Vi ska hitta en klänning till henne, vilket jag ställer upp på att hjälpa henne med. Men det blir INTE lätt för vi har inte samma smak när det gäller sånt ;) kanske på en del saker bara .. men vi får se hur det går (:
Kila vidare nu puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback