ams, alfa och lycka


vaknade idag klocka kvar i tolv, gnuggade mig i ögongen och bara hoppades på att jag skulle somna om igen. Sträckte på mig och lutade huvudet mot ytterdörren för att kolla om posten hade kommit. Och ja det hade den gjort, ja skymtade en text som var blå och röd. Då praktiskt taget flög jag upp ur sängen fram till dörren för att jag hoppades på att det var från alfa-kassan. Men då km jag på att nej alfa kassan har en grön text. MEn det var från just precis akelius. yes det är sant jag har blivet erbjuden en visning i stan på en lägenhet! härligt.
Då ringde jag sara för vi skulle dra och träna men när jag hade lagt på luren så var det dags att ringa alfa kassan för att kolla vart mina papper är?  Jo det var så att dom väntade på papper från ams ( arbetsförmedlingen ) om mig så det var bara att börja traska dit innan träningen. Ja och nu är allt fixat :D äntligen!
men nu är det bara att vänta på jobb? fel möten ska gås på och sen träning och sen lycka .) jag tänker faktiskt ta var apå det denna gången. Precis som syrran sa. för en gång skull ska ja faktiskt ta vara på det för jag är lycklig nu (:  han gör mig lycklig ... åh den lyckan vill jag ge honom...


Kommentarer
Postat av: mia

mycket riktigt! du ska lyssna på mig.=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback